New Step by Step Map For ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ دو جداره دارای دو لایه می باشد. جداره بیرونی لیوان معمولا داغ نمی شود و برای سرو نوشیدنی های گرم می توان به راحتی دستمان بگیریم.

اما هنگامی که دمای داخل لیوان افزایش پیدا کند، جوهر بدنه آنها نیز تغییر پیدا کرده و رنگ و تصاویر مختلفی را پدیدار خواهند کرد. دلیل این امر این است که از مواد مخصوصی به نام مواد لوکو دای در تولید این ماگ ها استفاده شده است.

در ظاهر شبیه به ماگهای سرامیکی هستند ولی جداره ی نازک تر و لبه های ظریف تری دارند و معمولا دارای رنگ استخوانی و طرح و نقش های ریزی هستند و برای سرو قهوه و چای برای مهمان کاملا مناسب هستند.

واقعا طراحی درست و خوبی داشت و سریع هم ارسال شد. ولی ای کاش تصاویری هم از کادو شده این محصول قرار می دادین

این نوع ماگ ها از جنس و طرح های مختلفی از جمله چینی، چوبی، پلاستیکی و سرامیکی ساخته می شود. این نوع ماگ ها به دلیل وجود طرح های جذاب و متنوع بسیار پر طرفدار می باشد.

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون ??????? ????? اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

اگر میخواهید برای کسی هدیه بفرستید که ازش دور هستید یا شهر دیگه هست یا وقت برای انتخاب هدیه ندارید حتما از ونوس مارکت کادو تهیه کنید به نظرم همه باید این سایت رو بشناسن و از این قابلیت فوق العاده ارسال هدیه ش استفاده کنن واقعا خیلی کار منو راحت کردید

ماگ حرارتی دخترانه با طرح های جذاب، لیوانی ایده آل برای استفاده و هدیه دادن میتواند باشد.

در این پست چند مدل بهترین ماگ حرارتی و جادویی را برایتان آورده‌ایم تا خریدی مطمئن و لذت بخش را با ما تجربه کنید.

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

خانه و آشپزخانه آشپزخانه سرو و پذیرایی لوازم خانگی برقی تغذیه و رشد کودک

نوشته: جملات انگیزشی، اشعار، جملات طنز، نام یا نام خانوادگی، تاریخ تولد یا سالگرد

چاپ حضوری: می توانید به فروشگاه های چاپ و تبلیغات مراجعه کنید

Report this wiki page